Noptile albe ale shoppingului pe Elefant.ro

Elefant.ro

miercuri, 2 martie 2011

2 scutecele pentru BIBI

Am cunoscut de ceva timp o mamica minunata ce vrea sa-si ajute copilul, care are mare nevoie de ajutor.Ce poate sa fie mai natural?Numai ca singura nu poate. Noi toti am putea. Povestea lor este aici.
Bibi e un baietel frumos ca din povesti, ce merita sa fie sanatos ca toti copiii de altfel.

As fi vrut sa am multi bani, sa pot sa-i dau si lui Bibi, sa adune cei 140.000 euro necesari pt interventie, insa deocamdata ofer spre vanzare 2 scutecele refolosibile cu buzunar, modelul din imagine cu 2 inserturi incluse, in valoare de 78 lei.

 Banii se vor vira direct in contul de donatii de pe blogul http://viatacudba.blogspot.com/ , iar dupa confirmarea intrarii banilor eu voi livra pachetul.

Multumesc Loredanei de la Luthelo pentru idee, pe care multi ar putea s-o preia.
Multa sanatate, Bibi!
Scutecelele s-au vandut! Multumim!
Inca il mai puteti ajuta pe Bibi cumparand un album de aici, sau donand bani aici 

Un comentariu:

  1. Bravo, draga mea! M-am alaturat si eu tie si Loredanei cu o campanie de intrajutorare pe blogul meu, unde v-am referit pe amandoua!

    RăspundețiȘtergere