Noptile albe ale shoppingului pe Elefant.ro

Elefant.ro

miercuri, 30 martie 2011

Vacanta de primavara

Pentru ca am ajuns la limita energiei mele, pentru ca munca incepe sa ma depaseasca, pentru ca fetita mea creste foarte repede si nu vreau sa regret ca nu am petrecut destul timp cu ea, pentru ca vreau sa fiu corecta cu clientii mei si sa nu mai intarzii cu comenzile, pentru ca si cealalta pasiune a mea, designul floral, incepe sa-mi ocupe din timp,azi am decis ca-mi iau o "vacanta de primavara". Da, o vacanta doar cu Lara si cu sotul meu, desi el va merge in continuare la serviciu, dar cel putin seara, cand suntem amandoi acasa, sa putem petrece ceva mai mult timp impreuna, giugiulind-o pe Lara. Mai vreau si sa ma plimb cu Lara in parc, in noul meu Mei Tai, sa fac cate o baie lunga, rasfatata de sapunurile Luthelo, sa fac poze, sa ma plimb prin piata de legume si fructe (imi place foarte mult, dar niciodata n-am timp destul pentru asta).
Am "golit" si magazinul de pe Breslo, lasand doar cateva articole de pe stoc, pe care nu mi-ar fi greu sa el pun doar la posta daca sunt doritori. Sper ca in aceasta mica vacanta sa reusesc sa fac un stoc de scutecele, sa nu fiu nevoita sa lucrez contra cronometru, sa pierd noptile si sa indur dureri de spate.
Cat va dura aceasta vacanta? Nu stiu! Cat va fi nevoie. Va voi anunta oricum cand voi fi gata sa revin. Iar mamicile care au dat deja comanda sa nu-si faca griji, pentru ca o vor primi, chiar daca cu o mica intarziere....

Un comentariu:

  1. Foaaaarte bine Ioana. Imi vine sa te tzuc. Pai da ce, tu nu meriti o vacanta?
    Acum im explic absenta ta din blogosfera...

    RăspundețiȘtergere