Noptile albe ale shoppingului pe Elefant.ro

Elefant.ro

miercuri, 28 decembrie 2011

Fratele meu, naistul Radu Nechifor doneaza 100 CD-uri pentru Bibi

Am o veste buna! Fratele meu, naistul Radu Nechifor doneaza pentru Bibi 100 de CD-uri "Esenta de nai" (puteti asculta cateva melodii de pe album aici  http://music.radunechifor.com/ ) . Pentru a putea intra in posesia unui CD, donati minim 15 lei in contul lui Bibi, trimiteti-mi confirmarea platii pe scutecele@yahoo.com, si este al vostru! Pentru persoanele din Sibiu predarea este personala si se poate plati la mine, urmand ca eu sa-i virez in contul lui Bibi, iar pentru restul oraselor il pot trimite prin posta pe cheltuiala mea. Nr contact 0724782588.
Va trimit si o felicitare din partea lui Bibi, cu multumiri pentru cei care l-au ajutat pana acum sau au trimis macar un gand bun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu