Noptile albe ale shoppingului pe Elefant.ro

Elefant.ro

marți, 1 ianuarie 2013

Retrospectiva 2012

Bine v-am regasit in noul an! Sa dea Domnul sa fie un an bun si cu noroc!

Privind in urma, la anul ce a trecut, nu pot sa nu apreciez lucrurile bune care mi s-au intamplat si sa nu le mentionez si aici. Foarte pe scurt: o prietena, o afacere, un copil. Dar merita sa cititi intreaga poveste. :)

[Ca sa fie si mai clar incep cu inceputul: in 2010 s-a nascut primul nostru baietel, iar din 2011 am inceput sa folosim scutece refolosibile. Am inceput cu 3 buc primite in dar, dupa care mi-am comandat tot ce mi-a poftit inima din magazinele online existente la vremea respectiva.
La sfarsitul lui 2011 am avut norocul sa cunosc un grup de mamici, ParentIS, in cadrul caruia am castigat statutul de "experta in scutece" dupa ce, cu ocazia catorva intalniri, mi-am etalat colectia si cunostintele despre scutece. :P]

  • Scutecele au devenit o pasiune si tot din pasiune am creat, la inceputul lui 2012, blogul intitulat Scutece textile.
  • Tot in grupul de mamici de pe Facebook am cunoscut-o si pe Rodica, cu care m-am imprietenit foarte repede, avand aceasta pasiune comuna a scutecelor refolosibile.
  • Intalnirile ParentIS au continuat si mereu explicam mamicilor avantajele si dezavantajele fiecarui tip de scutec. Eram incantata de ele, dar nu multumita pe deplin, astfel incat ma batea gandul sa creez chiar eu scutecul "perfect". Am cautat materiale, am facut calcule, mi-am incercat chiar si talentul de amator... :P
  • Vrand sa-mi cunosc concurenta am luat legatura cu Ioana, cea care a lansat blogul Scutecele si care a cusut primele scutece handmade din Romania, vrand sa vad cum sunt si scutecele ei. Mi-a raspuns ca nu se mai ocupa de acest domeniu (s-a reprofilat pe aranjamente florale - superbe de altfel!) si mi-a propus sa preiau eu toata treaba, cunoscand pasiunea mea.
  • Am preluat "Scutecele"-le si am lasat-o balta cu creatia, pentru ca tot atunci am avut ocazia sa vad si un scutecel MamaRo, trimis de Rodica special pentru noi. Nu i-am gasit nici un cusur, drept pentru care, impresionata fiind, i-am facut si un review 100% pozitiv. 
  • (Pentru a nu discredita totusi celelalte marci, am lasat-o mai moale cu review-urile, desi initial imi propusesem sa scriu obiectiv despre toate. Ulterior am aflat si ca fiecare are preferintele sale, care nu-i musai sa coincida cu ale mele, asa ca "obiectivitatea" mea era de-a dreptul subiectiva.)
  • Dupa o sarcina fara probleme deosebite a venit pe lume si cel de-al doilea baietel al nostru. Cei doi copii ne insenineaza zilele si ne ajuta sa dezvoltam in continuare pasiunea pentru scutece. :P
  • Am inceput colaborarea cu Rodica, devenind astfel distribuitorul in Romania al scutecelor ei minunate.
  • Desi implicarea mea in afacere a fost destul de limitata ca timp alocat, primii clienti nu au intarziat sa apara, nici aprecierile pozitive. Ne-am creat o pagina pe Facebook, unde ne puteti gasi oricand pentru sfaturi si unde puteti vedea si produsele din stoc.
  • Pentru anul ce tocmai a inceput ne-am propus multe lucruri pe care speram sa le si realizam, insa despre ele in articolul urmator. Va pregatim si cateva surprize, asa ca stati aproape. ;)

Un comentariu:

  1. ms mult Luci ca existi si ca ai devenit o buna prietena si o colaboratoare scumpa mie,iti doresc ca noul an sa fie plin de realizari personale si profesionale.

    RăspundețiȘtergere