Noptile albe ale shoppingului pe Elefant.ro

Elefant.ro

joi, 5 decembrie 2013

Absorbante intime refolosibile MamaRo - marturii de la cliente

"Absorbantele intime refolosibile de la MamaRo sunt foarte bune deoarece pielea noastra intra in contact numai cu materiale naturale. Nu mai trebuie sa stam cu chimicale langa piele si sa ne iritam din cauza umezelii. Sunt moi, sunt subtiri si cel mai mult imi place ca sunt chiar absorbante. La un flux normal tin chiar 2-3 ore si in ritmul asta te poti descurca cu 12 bucati. Imi mai plac pentru ca se usuca repede. E simplu si economic intrucat banii investiti nu se arunca, se refolosesc. Este o alegere sanatoasa si pentru organismul nostru si pentru mediul inconjurator. Sunt cu inserturi din bambus si imi plac ca sunt super absorbante. Ma bucur ca am gasit aceasta varianta, cea textila, deoarece eu mereu ma irit de la "plasticele" de unica folosinta. Acum nu mai sufar in 'acea' perioada."

"Sunt moi, pufoase si ma simt foarte confortabil cu ele, cele de unica folosinta ma iritau si le simteam incomode, mai ales noaptea. Sunt foarte absorbante si n-am avut niciodata evenimente neplacute cu ele. E un material prietenos cu pielea. Imi place ca se prind de chilot  cu capsa si asa poti sa le potrivesti mai bine. La sfasitul menstruatiei le spal la masina si le depozitez la un loc cu lenjeria intima, dupa ce inainte le impachetez si le prind cu capsa. Ma bucur ca le am, asa fac economie si sunt si mai sanatoase, mai confortabile."

"Pai...sunt perfecte! M-am chinuit ani de zile, adica mai bine de 14 ani, convinsa ca am o forma de alergie. Si probabil ca o aveam: la chimicale. Am incercat tot ce a aparut pe piata, de la cele mai ieftine pana la cele mai scumpe, inclusiv din cele cu anionic, argint si mai stiu eu ce, dar toate aveau acelasi dezavantaj: invelisul din plastic si straturile din interior albite cu Dumnezeu-stie-ce... cert e ca in fiecare luna aveam o saptamana de chin si fizic si psihic, de la mancarimi si usturimi si blande... Imi propusesem de mult sa caut absorbante textile refolosibile, pana cand intr-o zi mi-a iesit in cale Luci de la Scutecele. Mi-am facut rapid un calcul, banii investiti se amortizeaza fara doar si poate, mai ales daca pun la socoteala alte tratamente pe care le cumparam periodic pt tratarea simptomelor inutile. 

Puncte forte:  
- sunt TEXTILE, adica RESPIRA!
- sunt colorate si amuzante, imi aleg in fiecare zi dupa starea de spirit:)
- se spala usor, chiar mai usor decat ma asteptam... partea frumoasa e ca stiu cu ce le spal, imi controlez singura sanatatea...
- le folosesc de 3 luni si nu am mai avut nicio forma de alergie cum aveam inainte...pfiu:)
- au mai multe variante de invelis interior, o prefer pe cea din fleece pt zi pt ca e *stay dry*...adica uiti de absorbant, iar pentru noapte varianta tip frotir (100% bumbac), pentru ca e pufos si moale, tocmai bun pentru somn... 
- am uitat una dintre cele mai importante calitati: sunt ATAT DE FLEXIBILE! de fapt, sunt una cu corpul, efectiv uiti de ele si mai ales, nu fosnesc, precum cele din comert.

Prima oara cand am folosit marturisesc ca am avut oarecare emotii...nu stiam cum se comporta.
- Calitativ sunt la fel de sigure ca si cele obisnuite din comert, adica nu sunt prea mari sanse sa te patezi din neatentie, sau sunt tot atatea ca si la un absorbant clasic. Un plus la calitate il constituie aripioarele care o data fixate cu capsa, stau acolo toata ziua, nu exista senzatia aceea ca...vor zbura, deci din punctul asta de vedere sunt mult mai confortabile si sigure. 
- Nu sunt probleme nici cu mirosul, ba chiar e mult mai ok decat la cele obisnuite, la care cred ca buna parte din miros se datora substantelor chimice din ele. 
- Si mai e chestiunea cu schimbatul in oras sau la servici... nimic mai simplu: intr-un mini port-fard pe care l-am rezervat special pt operatiunea asta, port un absorbant pliat spre interior, ca sa nu se murdareasca, si inchis cu capsa, deci sta fix, ca si cum ar avea pliculet. Cel folosit il pliez exact la fel, pe interior, inchis bine cu capsa, si intra la loc in micul port-fard special, nu murdareste, nu curge, nu pateaza, nimeni nu stie.  
- Acasa le depun cumintele intr-un lighenas cu un pic de detergent sa se inmoaie, si tot adaug cate unul peste, le pun la inmuiat cu fata in jos si cu partea colorata in sus, astfel incat daca vine cineva in vizita si le vede, nici macar nu stie ce sunt, doar niste chestii colorate si la sfarsitul saptamanii le bag la masina la un program normal de 60 de grade, si ies curatele, le usuc la soare si gata, am scapat. 
- Inca ceva: sunt foarte...capabile... Adica am constatat dupa prima luna de utilizare ca am nevoie de varianta mai mica decat ma asteptam. Ma descurc bine cu cele zilnice si vreo 2 din cele de zi, la varianta de noapte am renuntat, sunt cam incapatoare pt mine.  

Ce sa zic, ar trebui sa se vanda in toate supermarketurile si farmaciile, ar fi mai multe femei zambitoare in saptamana magica! Eu le-as scoate la raft in toate magazinele. Nu stiu femeile ce pierd sau mai bine zis pierd sanatate folosind din alea sintetice si chimizate." 

"Am ales absorbantele intime refolosibile din ratiuni de protectia mediului si pentru a spori confortul meu personal.Le utilizez lunar si sunt foarte multumita de ele. Sunt ff eficiente, absorb ff bine, ma simt curata si uscata intradevar. Sunt necesare  cam 4 pe zi. Oricum le-am recomandat mai departe, mi se par muuult mai sigure si sanatoase pentru igiena intima."

"Prima oara cand le-am incercat am fost foarte bucuroasa de senzatia de prospetime si curat..nimic care sa se lipeasca de piele. Parca ai avea cea mai fina lenjerie pe tine. Le depozitez in sifonier cu lenjeria intima. Varianta cea mai mica a celor textile nu am avut curaj sa o folosesc decat in ultimile zile ale perioadei menstruale."

Absorbante refolosibile zilnice = 18 lei/buc
Absorbante refolosibile regular = 19 lei/buc
Absorbante refolosibile de noapte = 20 lei/buc
Set de incercare (cate unul din fiecare marime) = 57 lei

4 comentarii:

  1. Buna. Unde putem vedea toate optiunile posibile (dimensiuni, culori, preturi)?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. https://www.facebook.com/media/set/?set=a.420998261361807.1073741837.206826622778973&type=3
      Momentan am doar pe alb, dimensiunile sunt aprox 20, 22, 24 cm pt cele 3 marimi (zilnic, regular, de noapte), iar preturile 18, 19, 20 lei/buc.

      Ștergere
  2. Buna ziua! Nu mai aveti absorbantele de vanzare?
    Sunt interesata!
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. BUNA ZIUA. MAI AVETI ABSORBANTE REFOLOSIBILE DIN BUMBAC? MA INTERESEAZA.

    RăspundețiȘtergere